Kiss Eszter vagyok,
online vállalkozástámogató, más néven virtuális asszisztens.
Átvállalom tőled azokat az otthonról online elvégezhető adminisztrációs feladatokat, ami Neked csak nyűg a hátadon, nincs rá időd, kedved, energiád és valójában nem is a Te feladatod lenne ezzel foglalkozni.
Célom, hogy tehermentesítselek Téged és a vállalkozásodat.

Hogyan is kezdődött?
Négy gyermekem van, és katona voltam.
Amikor elkezdtem gondolkozni, mit dolgozzak, amikor a legkisebb is intézménybe kerül, elképzelni sem tudtam, hogy hol találok olyan helyet, ahol nem rúgnak ki az első pár hónap után, mert többet vagyok itthon a beteg gyerekekkel, mint bent az irodában. Véletlenül csöppentem egy olyan fb csoportba, ahol láttam, lehet ezt máshogyan is. Ez volt a Virtuális asszisztensek fóruma és online szolgáltatók közössége. Itt kezdődött minden. Vettem egy nagy levegőt, és jelentkeztem Szabó Ágihoz, a Virtuális Irodaház képzésére. Aztán elmentem egy találkozóra, ahol közel 60 VA-val találkozhattam. Ott láttam először, hogy ők tényleg hús-vér emberek, és tényleg akkor és ott dolgoznak, ahol szeretnének, és ami a legjobb, hogy én is közéjük tartozhatok.
Ennek már 7 hónapja, és azóta már több olyan csodás állandó ügyfelem van, akiknek segítek mindenféle adminisztrációs feladatban.
A teljesség igénye nélkül: e-mailek kezelése, kapcsolattartás az ügyfelekkel, időpont egyeztetés, szerződések előkészítése, elektronikus dokumentumok rendszerezése, árajánlatok készítése, social media felületek kezelése, piackutatás, adatgyűjtés, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, pályázatírói adminisztráció.
